Thursday 19 March 2015

Ներում ............................ ու որովհետև .............


 Որովհետև..................



Դանդաղեցնել ընթացքը ,դանդաղեցնել վազքը ,քայլել ,դանդաղեցնել քայլերը ,կանգնել ,մեկ -երկու քայլ ,ու կանգ առնել ,ծնկել ,բարձրանալ ,բայց վազել ,վազե՜լ վազե՜լ ,նորից վազել ,կոտրված բայց վազել ,ընկճված բայց վազել ,հոգնել բայց միևնույն է վազել ,տապալվե՜լ ,բայց էլի վազել ............
ընթացք ,որը երբեք չի կանգնի ,չկա կանգնելու ոչ մի ձև ,որովհետև երբ մարմինդ վառվում է ,վազում ես ,վազում ես որովհետև այրվում ես ,ցավու՜մ է ........... չկա կանգել ,որովհետև երբ հոգնում ես ,ավելի ուժեղ ես վազում ,որովհետև երբ վազում ես ,երբեք չես կանգնում ,չես կանգնում որովհետև այլևս չես կարող ,չես կարող որովհետև թույլ ես ,թույլ ես որովհետև այլևս ունակ չես ընթացքից շեղվել ,միևնույն է չես կարող ,թուլությունից այլևս ընտրություն չունես .............
Չկա ընտրություն ,որովհետև ունակ չես տեսնել ,ունակ չես տեսնել որովհետև չես ուզում տեսել ,չես ուզում տեսնել որվհետև ամփոխարինելի չկա ,այլ կա ` ՉԵՄ ուզում փոխարինելը ,չես ուզում փոխարինել ,որովհետև վախենում ես ,վաենում ես ,որովհետև ՑԱՎՈՒ՜Մ Է .......... ցավում է որովհետև ջարդվել ես ,ջարդվել  ես որովհետև  ջարդել են ,ջարդել են` որովհետև ՍԻՐԵԼ ես ,սիրել ես` որովհետև ուժեղ ես ,ուժեղ ես` որովհետև ՍԻՐՈՒՄ ես ,սիրում ես ,որովհետև `զգում ես ,զգում ես` որովհետև ապրում ես ,ապրում ես` որովհետև պիտի ապրես ..........բայց կանգնում ես ,նորից կանգնում ես ,դանդաղեցնում ընթացքը :
հոգնել ես ,հոգնել ես `որովհետև մտածում ես ,մտածում ես `որովհետև ուրիշ ոչինչ չկա ,ուրիշ ոչինչ չկա `,որովհետև տարել են ,տարել են` որովհետև տվել ես ,տվել ես `որովհետև սիրում ես ,սիրում ես `որովհետև ուժեղ ես .........
Նորից դանդաղում է ընթացքը ,կանգնում ես նորից ,բայց շտապում ես ,շտապում ես `որովհետև սպասում ես ,սպասում ես `,որովհետև գիտես որ չի լինի ,չի լինի` որովհետև ոչինչ չի լինի երկրորդ անգամ ,չի լինի երկրորդ անգամ` որովհետև ժամանակը վազում է

........նորից վազում ես ,որովհետև չես կարող կանգնել ,չես կարող կանգնել` որովհետև ցավում է ,ցավում է` որովհետև այրվում ես ,այրվում ես` որովհետև տաք էիր ,տաք էիր` որովհետև մրսում էին ,մրսում էին` որովհետև մենակ էին ,մենակ էին` որովհետև ցավում էին ,ցավում էին` որովհետև կոտրված էին ,կոտրված էին `որովհետև կոտրել էին ,կոտրել էին `,որովհետև սիրել են ,սիրել են որովհետև` ՍԻՐՈՒՄ են ...........
չես կարող ,չես տեղավորվում ընթացքի մեջ ,շտապում ես` ,որովհետև ուշանում ես ,ուշանում ես` որովհետև շտապում ես ............
Ու՞ր ............ ինչ՞ի ..........քեզ էլ ,ինձել ,այս ընթացքը խորդ է ,սա մի ընթացք է ,որը ոչ իմն է ,ու ոչ էլ կլինի ,ու ոչ էլ քոնն է ,իմը չէ` որովհետև մերը չէ.......
ու՞ր .........ինչ՞ի ...........քե՞զ էլ  ներե՞լ ...............

Չկա ներում ,կա համակերպում ,կա համկերպում` որովհետև չկա ուրիշ բան ,ուրիշ բան չկա` ,որովհետև ուժ չկա ,ուժ չկա `որովհետև սպառվել ես ,սպառվել ես` որովհետև ՏՐՎԵԼ ԵՍ ,տրվել ես` որովհետև ՍԻՐԵԼ ես ..............
ո՞ւր ..............
 ընթացք ,կանգնում ես ,նորից ,նորից նորից .............բայց երբ կանգնում ես ցավում է ,ցավում է այս այստեղ ,ցավում է ..............
Ցավից շտապում են ......................չէ սուսսսսսսսսսսսսս...........
Ներել ..............երբ ներում են ,դադարում են սպասել ,երբ ներում են դադարում են սիրել ,երբ ներում են դադարում ենյ ապրել քեզանով ,երբ ներում են դադարում են կարոտել ,երբ ներում են կորցնում են սիրտը ,ներում են որովհետև `երբ ներում են քեզ ,սպանում են քեզ  ,իրենց գրկում ,իրենց աչքերում ,ներում են որովհետև ՄՈՌԱՆՈՒՄ են քեզ..........
Ներել նշանակում է սպանել ,սպանել որովհետև պետք չէ ,ներում են որովհետև ներումը վերջն է ,վերջն է որովհետև այլս չկա `կարիքդ ,չկա կարիքդ որովհետև չկաս ,չկաս `որովհետև գնացել ես ,գնացել ես` որովհետև պիտի գնաիր ,պիտի գնաիր` որովհետև ՉԵՍ ՍԻՐՈՒՄ ,չես սիրում` որովհետև չես սիրել ,չես սիրել` որովհետև ...............
կանգնում են ,երբ ուժ չկա ,անկրողությունից ավելի ուժեղ է սիրտդ սկսում խբել ,անկարողությունից ավելի ուժեղ ես սկսում վազել ,վազում ես `որովհետև չես կարող կանգնել ,չես կարող կանգնել `,որովհետև ԿԳԺՎԵՍ .............................Կգժվես որովհետև `սիրում ես ,սիրում ես` որովհետև գժվել ես ...................




__________________________________________________________________________

Հոգնում են ,ասենք մի քանի կետ մարմնիդ վրա ` Գլուխդ ,մատերդ ,ուսերդ ,հոգնում են ,չկա որովհետև` ,չկա այն ինչին կարող ես հենվել ,այն իչին կարող ես շոյել ,այն ինչին կարող ես գրկել ........
Հոգնում են ասենք ներքին աշխարհի մի քան բան ` Սիրդ ,հոգիդ ,աչքերդ .......
Հոգնում են ,չկա որովհետև սիրտ ,չկա հոգի ,չկա տեսարան ,չկա այն ինչ ուզում ես տեսնել ,զգալ ,կրել քո մեջ ............
Հոգնում են ասենք սպասումից ,որովհետև կյանքը սպասում է մեծ ,ուր էլ գնաս ,ինչել լինի ,սպասում ես ,սպասում ես` որովհետև կյանքիցդ պակասում է մի հին բան ,մասնիկները թափվում են ,տարանջատվում քեզանից ,սպասում ես` որովհետև կիսվում ես ,կիսվում ես` որովհետև կորցնում ես ...........
կորցնում ես որովհետև ............................ Սուսսսսսսսսսսսսսսսսսսս ,չգիտեմ ինչու են մարդիկ կորցնում ,գուցե պատհամամբ ,կամ գուցե մի փոքր սխալից ,կամ գուցե կորցնում են որովհետև պետք է կորցնեն ,չգիտեմ ...........սւոսսսսսսսսսսսս ,չեմ էլ ուզում իմանալ թե ինչու .........
վազում եմ նորից ,մեկ-մեկ դանդաղեցնում ընթացքս ,կանգ առնում ,ծնկում ,բայց նորից կանգնում ու վազում ,որովհետև `չեմ կարող չվազել ,չվազել չի լինի ,ՑԱՎՈՒՄ ՜Է .............

որովհետև երբ ներեմ ,իմացիր սպանել եմ քեզ ,որովհետև` երբ սպանեմ ,իմացիր ներելու եմ քեզ ,իսկ երբ ներեմ ,կդադարեմ սպասել քեզ ,չսպասել քեզ ,որովհետև `ներել եմ ,ներել եմ ,որովհետև դու ՄԵՌԵԼ ԵՍ .................մեռել ես `որովհետև մոռացելվել ես ,մոռացվել ես `որովհետև սիրել եմ քեզ ,սիրել եմ քեզ` ,որովհետ ուժեղ էի ,ուժեղ էի `որովհետև սիրում էի ..........
Ներում են վերջում ,իսկ կյանքում հաճախ հանդիպող ՉՆԵՐԵԼՈՒ պատճառները մեկն է ` ՍԻՐԵԼԸ..............ներում են վերջում ,վերջում` որովհետև ներում են նրանց ,ովքեր այլևս պետք չեն ...........պետք չեն որովհետև սպանվել են ասենք այնտեղ ,որտեղ կային ..........

ես կներեմ վերջում ,իսկ ես դեռ չեմ ներում ,չեմ ներում որովհետև սիրում եմ ,սիրում եմ որովհետև ապրում ես այստեղ ,ապրում ես այտեղ որովհետև չես մոռացվել ,չես մոռացվել .................................ՈՐՈՎՀՏԵՏև սիրում եմ ........................


No comments:

Post a Comment